Pàgina principal - Notícies publicades en Desembre, 2017

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018
Notícies publicades en Desembre, 2017
  • Dijous, 21
  • Planificació de la restauració ecològica a escala de paisatge - Contracte predoctoral FPU Jordi

Contracte predoctoral FPU Tesi Doctoral

Cerquem candidats/as per a sol·licitar un contracte predoctoral (FPU) per a realitzar Tesi Doctoral sobre:
    Planificació de la restauració ecològica a escala de paisatge: relacions cost:efectivitat d'accions de restauració.
    La recerca es realitzarà en el marc del projecte finançat pel Pla Nacional de R+D 'Eines per a la planificació territorial de la restauració a la Comunitat Valenciana', en col·laboració amb un grup de recerca multidisciplinària que inclou ecólogos, sociòlegs i economistes. Programa de Doctorat Conservació i Restauració d'Ecosistemes de la Universitat d'Alacant.
    Els sol·licitants hauran de tenir una nota mitjana de l'expedient acadèmic superior a 8 i Màster finalitzat o que finalitze en el present curs acadèmic.
    Interessats/as poden contactar per email enviant una breu carta de presentació, Curriculum Vitae i expedient acadèmic a: Jordi Cortina (jordi@ua.es)
  • Dimarts, 5
  • Imatge Eleccions Dpto. 2015

PROCLAMACIÓ DEFINITVA DE CANDIDATS ELECTES

Considerant que s'ha presentat un nombre de candidatures igual o inferior al nombre de representants a triar, segons l'article 9, apartat 3, del Reglament de Règim Intern del departament d'Ecologia no és necessari realitzar la votació en cap col·lectiu,i es proclama candidats electes els candidats presentats.

Col·lectiu PDI sense vinculació permanent i personal investigador en formació:
    Diana Turrión Serradell
    Sonia Vega Rosete

Col·lectiu Estudiants:
    Eduardo Vicente Bartolí

Col·lectiu PAS

Contra aquesta proclamació es podrà presentar recurs d'alçada davant el rector de la Universitat d'Alacant en el termini d'un mes, explicat a partir de l'endemà de la publicació del present acte.

La comissió electoral