Cens Electoral Eleccions Parcials 2019

ELECCIONS PARCIALS 2019 CONSELL DEPARTAMENT

Col·lectius:

- Pdi sense vinculació permanent (no doctor), i personal investigador en formació

- Personal d'Administració i Serveis

- Estudiants

Per a consultes del cens per NIF punxar ací

Calendari electoral per a la renovació de la part electiva del Consell del Departament d'Ecologia

Publicació del cens electoral definitiu i termini de presentació de candidatures

A data 18/11/2017, transcorregut el termini per a presentació de reclamacions contra el cens provisional, aquest passa a ser definitiu, amb les modificacions que s'indiquen a continuació:

Noelia Molina Verdú queda adscrita al col·lectiu de "Personal d'Aministración i Serveis" a l'efecte d'aquest procés electoral.

Adrián Maturano Ruiz queda adscrit al col·lectiu "Alumnat" a l'efecte d'aquest procés electoral.

Paula Lopezosa Estepa queda adscrita al col·lectiu "Personal docent i investigador sense vinculació permanent i el personal investigador en formació".

Valeria Nazariova queda adscrita al col·lectiu "Personal docent i investigador sense vinculació permanent i el personal investigador en formació".

Aymen MOghli queda adscrit al col·lectiu  "Personal docent i investigador sense vinculació permanent i el personal investigador en formació".

Pot continuar consultant-se en el mateix enllaç en la web del departament i estarà disponible en la Secretaria del Departament d'Ecologia.

El termini de presentació candidatures comprèn des del 19 al 26 de novembre. Les candidatures poden presentar-se usant aquest formulari en el la Secretaria del Departament d'Ecologia.

En exercici de la competència que li atribueix l'article 8.3, apartat c, del Reglament de Règim Intern del departament d'Ecologia i considerant que segons el cens definitiu el nombre de membres nats del Consell de Departament del departament d'Ecologia és de 25, la Comissió Electoral ha determinat el nombre de representants  per cada col·lectiu que s'haurà d'elegir en les eleccions de la part electiva del Consell de Departament. Aquest número és el següent:

Col·lectiu Nombre de respresentants
Personal docent i investigador sense vinculació permanent i el personal investigador en formació 3
Estudiants 3
Personal d'Administració i Serveis 2