Curse Introducció Tècniques Experimentals i Anàlisi Dades en R

• Director: César Bordehore Fontanet
  • Dates d'Impartició: 10 al 14 de juliol de 2017
  • Sessions: 10, 11, 12, 13 i 14 de juliol de  9 a 16.00 h (veure programa)
  • Dirigit a: Estudiants d'últims cursos, graduats,  investigadors i professionals afins a l'estudi de la ciència, el medi ambient, el mitjà natural, contaminació i impactes, etc. que desitgen ampliar els seus coneixements teòrics i pràctics de com abordar el plantejament d'experiments i el contrast d'hipòtesi.Estudiants i professionals.
  • Lloc: Instal·lacions de l'Estació Científica Montgó, a Dénia.
  • Com arribar
  • Contacte: cesar.bordehore@ua.es
  • Departament organitzador: Dpto. d'Ecologia
  • Programa del Curs
  • Preinscripció: Del 15/04/2017 al 05/07/2017. Enllaç de preinscripció: Ací
  • Criteris de Selecció: Per ordre de matrícula. per rigorós ordre d'inscripció. Si completat el curs segueix havent-hi sol·licituds, es crearà una llista d'espera. Places limitades (min. 12 - màx. 15)
  • Procediment d'Inscripció: Una vegada sol·licites la preinscripció i sigues admès, rebràs un correu electrònic amb les dades d'accés (clau) a l'UACloud on podràs matricular-te tu mateix en l'aplicació "Matrícula". El termini de matrícula estarà obert des de l'1 de juny al 30 de juny de 2017.
  • Matrícula
    • Data: Del 01/06/17 al 30/06/17 (havent realitzat prèviament la preinscripció).
    • Preu 297,50 €
  • Crèdits ECTS: 3,5
  • Assistència mínima requerida: 80%
  • Informació pràctica:
    • Aquest curs es planteja com un complement formatiu aplicat al plantejament d'experiments, desenvolupament experimental i anàlisi de dades. Entenem que és especialment útil de cara a la redacció de TFG's, TFM's, tesis doctorals, articles científics i treballs professionals on l'estadísitca descriptiva i l'anàlisi experimental siga necessari. S'utilitzaran preferentment exemples d'ecologia (terrestre i marina), encara que també d'altres disciplines científiques (ciències ambientals, química, medicina, etc).
      Com a requisit bàsic es requereix graduat o últim curs de qualsevol grau científic o tècnic, amb uns coneixements bàsics d'estadística.
    • L'activitat es desenvoluparà en sessions teòric-pràctiques d'ordinador, i complementades amb pràctiques en laboratori i eixida a camp. Cada alumne haurà de portarà el seu ordinador portàtil.
    • Aquells alumnes que ho desitgen podran portar les seues dades experimentals perquè siguen tractats estadísticament durant el curs.
    • L'alumne que ho desitge podrà quedar-se a pernoctar en les instal·lacions de l'Estació Científica Montgó (habitacions compartides de 2 a 4 persones, segons model) fins a un màxim de 15. Es disposa de 4 banys complets.
    • Els menjars (desaryuno-modere-sopar) seran a càrrec de l'estudiant. Podran fer ús lliure i responsable de la cuina.
    • Es podrà atorgar una beca pel 50% del cost de matrícula. Els criteris per a atorgar la beca seran:
      70% nota mitjana dels cursos realitzats
       30% carta de motivació d'una extensió màxima de 1000 paraules.